top of page

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego www.pierozeknysa.pl określający m.in. zasady zawierania umów poprzez Sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, Sklepie oraz o prawach Konsumenta.

§ 1 Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.pierozeknysa.pl, prowadzonego przez Agnieszka Matecka „Pierożek” z siedzibą w Nysie przy ulicy Racławickiej 12, wpisaną do rejestru CEIDG pod numerem NIP 7481515306

  2. Kontakt z obsługą sklepu możliwy jest pod adresem e-mail:zamowienia@pierozek.pl lub telefonicznie pod numerem:721630513

  3. Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet na terenie Polski.

  4. Niniejszy regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej między Sprzedawcą a Klientem.

§ 2 Definicje

  1. Sprzedawca – Agnieszka Matecka „Pierożek” ul. Racławicka 12 ,48-300 Nysa, NIP 7481515306 REGON 161608739.

  2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, która składa zamówienie w Sklepie.

  3. Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem www.pierozeknysa.pl, za pośrednictwem którego Klient może składać zamówienia.

  4. Towar – produkty dostępne w Sklepie, będące przedmiotem umowy sprzedaży.

§ 3 Zasady składania zamówień

  1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok za pośrednictwem strony internetowej.

  2. Klient, składając zamówienie, wybiera:

    •  rodzaj i liczbę produktów,

    • sposób dostawy

    •  metodę płatności.

  3.  W celu złożenia zamówienia Klient musi wypełnić formularz zamówienia, podając prawidłowe dane kontaktowe.

  4. Zawarcie umowy sprzedaży następuje w momencie otrzymania przez Klienta potwierdzenia zamówienia przesłanego przez Sprzedawcę.

 

§ 4 Ceny i metody płatności

  1.  Wszystkie ceny podane w Sklepie są wyrażone w polskich złotych (PLN) i zawierają podatek VAT.

  2. Klient ma możliwość wyboru jednej z następujących form płatności:

    • przelew bankowy,

    • płatność online (np. za pomocą systemu [nazwa systemu, np. PayU, Przelewy24),

  3.  Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów, jednak zmiana cen nie wpływa na zamówienia złożone przed ich aktualizacją.

§ 5 Realizacja zamówienia i dostawa

  1. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu płatności.

  2. Czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 4 dni roboczych, o ile nie zaznaczono inaczej w opisie produktu.

  3. Dostawa odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej, Poczty Polskiej .

  4. Koszty dostawy są wskazane podczas składania zamówienia.

§ 6 Prawo odstąpienia od umowy

  1.  Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru bez podania przyczyny, z wyjątkiem sytuacji opisanych w niniejszym regulaminie.

  2. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku produktów:

    • które ulegają szybkiemu zepsuciu lub mają krótki termin przydatności do użycia (np. produkty garmażeryjne, produkty świeże, o terminie przydatności krótszym niż 7 dni),

    • dostarczonych w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu nie nadają się do zwrotu ze względów zdrowotnych lub higienicznych.

  3. W przypadku produktów o krótkim terminie przydatności (np. 3 dni) odstąpienie od umowy możliwe jest wyłącznie wtedy, gdy towar w momencie jego dostarczenia był uszkodzony, niezgodny z zamówieniem lub wadliwy.

  4. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy (dla produktów, które nie są objęte powyższymi wyjątkami), konsument zobowiązany jest:

    • poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie (np. formularz odstąpienia, e-mail),

    • odesłać towar w stanie nienaruszonym i w oryginalnym opakowaniu w terminie 14 dni od zgłoszenia odstąpienia.

  5. W przypadku reklamacji produktów garmażeryjnych (wadliwych lub niezgodnych z zamówieniem), Konsument powinien zgłosić reklamację jak najszybciej w ciągu 12 godzin od otrzymania towaru, kontaktując się ze Sprzedawcą pod adresem e-mail zamowienia@pierozek.pl lub telefonicznie: 721630513.


§ 7 Reklamacje i zwroty produktów szybko psujących się

  1. W przypadku produktów garmażeryjnych o krótkim terminie przydatności do spożycia Konsument może zgłosić reklamację w przypadku:

    • uszkodzenia opakowania w trakcie transportu,

    • niewłaściwego zapakowania towaru przez Sprzedawcę,

    • niezgodności zamówionego towaru z otrzymanym.

  2. Reklamacja powinna zostać zgłoszona w ciągu 12 godzin od otrzymania zamówienia, w celu umożliwienia Sprzedawcy szybkiej weryfikacji zgłoszenia.

  3. W przypadku uznania reklamacji Sprzedawca dokona zwrotu środków pieniężnych na wskazane przez Konsumenta konto lub zaoferuje ponowną dostawę towaru.

  4.  Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za produkty, które były przechowywane w niewłaściwych warunkach po ich dostarczeniu do Konsumenta.


§ 8 Wymagania techniczne dotyczące korzystania ze sklepu internetowego

  1.  W celu prawidłowego korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień oraz przeglądania oferty, Klient powinien dysponować:

    • urządzeniem z dostępem do Internetu,

    • przeglądarką internetową obsługującą pliki cookies oraz JavaScript, np.:

    • Google Chrome w wersji 87.0 lub nowszej,

    • Mozilla Firefox w wersji 78.0 lub nowszej,

    • Microsoft Edge w wersji 88.0 lub nowszej,

    •  Safari w wersji 14.0 lub nowszej,

    • aktywnym adresem e-mail do komunikacji.

  2.  Do złożenia zamówienia wymagane jest posiadanie konta użytkownika w sklepie (w przypadku, gdy rejestracja jest obowiązkowa) lub jednorazowe podanie wymaganych danych w formularzu zamówienia.

  3.  W przypadku korzystania ze sklepu na urządzeniach mobilnych, zaleca się korzystanie z najnowszych wersji systemów operacyjnych (np. Android, iOS) oraz przeglądarek kompatybilnych z urządzeniem.

  4. Sklep korzysta z plików cookies, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony, m.in. w celu:

    • zapamiętywania zawartości koszyka,

    • obsługi logowania i autoryzacji użytkownika,

    • personalizacji treści.

  5. Szczegółowe informacje dotyczące polityki cookies znajdują się w odrębnej polityce prywatności, dostępnej na stronie sklepu.

  6. Klient zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniego bezpieczeństwa swojego urządzenia, w szczególności:

    • ochrony przed oprogramowaniem złośliwym (np. wirusami),

    • korzystania z zaktualizowanego oprogramowania,

    •  nieudostępniania danych do logowania osobom trzecim.

  7.  W przypadku jakichkolwiek problemów technicznych związanych z korzystaniem ze sklepu, Klient może zgłosić problem Sprzedawcy za pośrednictwem adresu e-mail: zamowienia@pierozek.pl.

 

§9  Postanowienia końcowe

  1.  Klient dokonujący zakupu produktów szybko psujących się oświadcza, że rozumie specyfikę takich produktów i akceptuje ograniczenia prawa odstąpienia od umowy zgodnie z niniejszym regulaminem oraz obowiązującymi przepisami prawa​.


§ 7 Reklamacje i gwarancja

  1. Klient ma prawo złożyć reklamację w przypadku stwierdzenia wad towaru.

  2. Reklamacje należy zgłaszać na adres zamowienia@pierozek.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.

  3. Reklamacja powinna zawierać:

    • dane Klienta,

    •  numer zamówienia,

    • opis wady i okoliczności jej ujawnienia.

  4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni od jej zgłoszenia.


§ 8 Postanowienia końcowe

  1. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 1.12.2024r. obowiązuje do odwołania.

  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.

  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, przy czym zmiany nie mają wpływu na zamówienia złożone przed ich wejściem w życie.

Wysyłka

  1. Zapakowane pierogi umieszczamy w specjalnym styropianowym opakowaniu termicznym, oraz wkładamy do środka wkłady chłodzące. Dzięki temu temperatura w środku utrzymuje się w oczekiwanym zakresie przez 48h.

  2. Przesyłki nadajemy od poniedziałku do czwartku aby mieć pewność ze paczka nie będzie leżała przez weekend na sortowni u przewoźnika. Z reguły wygląda to tak ze jeżeli złożysz zamówienie do godziny 11 danego dnia na następny dzień paczka będzie u Ciebie w domu.

  3. Jeżeli  zastanawiasz się, czy dostarczone kurierem dotrą do Ciebie całe, smaczne i świeże? Nie mamy wątpliwości, że tak właśnie będzie! Dobrze wiemy, jak zapakować i zabezpieczyć przesyłkę, żeby wyroby zachowały najwyższą jakość. Dbanie o nią leży w końcu w naszym interesie i nie zamierzamy iść tu na żaden kompromis.

bottom of page