Regulamin
Regulamin sklepu internetowego www.pierozeknysa.pl określający m.in. zasady zawierania umów poprzez Sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, Sklepie oraz o prawach Konsumenta.
§ 1 Postanowienia ogólne
-
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.pierozeknysa.pl, prowadzonego przez Agnieszka Matecka „Pierożek” z siedzibą w Nysie przy ulicy Racławickiej 12, wpisaną do rejestru CEIDG pod numerem NIP 7481515306
-
Kontakt z obsługą sklepu możliwy jest pod adresem e-mail:zamowienia@pierozek.pl lub telefonicznie pod numerem:721630513
-
Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet na terenie Polski.
-
Niniejszy regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej między Sprzedawcą a Klientem.
§ 2 Definicje
-
Sprzedawca – Agnieszka Matecka „Pierożek” ul. Racławicka 12 ,48-300 Nysa, NIP 7481515306 REGON 161608739.
-
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, która składa zamówienie w Sklepie.
-
Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem www.pierozeknysa.pl, za pośrednictwem którego Klient może składać zamówienia.
-
Towar – produkty dostępne w Sklepie, będące przedmiotem umowy sprzedaży.
§ 3 Zasady składania zamówień
-
Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok za pośrednictwem strony internetowej.
-
Klient, składając zamówienie, wybiera:
-
rodzaj i liczbę produktów,
-
sposób dostawy
-
metodę płatności.
-
-
W celu złożenia zamówienia Klient musi wypełnić formularz zamówienia, podając prawidłowe dane kontaktowe.
-
Zawarcie umowy sprzedaży następuje w momencie otrzymania przez Klienta potwierdzenia zamówienia przesłanego przez Sprzedawcę.
§ 4 Ceny i metody płatności
-
Wszystkie ceny podane w Sklepie są wyrażone w polskich złotych (PLN) i zawierają podatek VAT.
-
Klient ma możliwość wyboru jednej z następujących form płatności:
-
przelew bankowy,
-
płatność online (np. za pomocą systemu [nazwa systemu, np. PayU, Przelewy24),
-
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów, jednak zmiana cen nie wpływa na zamówienia złożone przed ich aktualizacją.
§ 5 Realizacja zamówienia i dostawa
-
Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu płatności.
-
Czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 4 dni roboczych, o ile nie zaznaczono inaczej w opisie produktu.
-
Dostawa odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej, Poczty Polskiej .
-
Koszty dostawy są wskazane podczas składania zamówienia.
§ 6 Prawo odstąpienia od umowy
-
Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru bez podania przyczyny, z wyjątkiem sytuacji opisanych w niniejszym regulaminie.
-
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku produktów:
-
które ulegają szybkiemu zepsuciu lub mają krótki termin przydatności do użycia (np. produkty garmażeryjne, produkty świeże, o terminie przydatności krótszym niż 7 dni),
-
dostarczonych w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu nie nadają się do zwrotu ze względów zdrowotnych lub higienicznych.
-
-
W przypadku produktów o krótkim terminie przydatności (np. 3 dni) odstąpienie od umowy możliwe jest wyłącznie wtedy, gdy towar w momencie jego dostarczenia był uszkodzony, niezgodny z zamówieniem lub wadliwy.
-
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy (dla produktów, które nie są objęte powyższymi wyjątkami), konsument zobowiązany jest:
-
poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie (np. formularz odstąpienia, e-mail),
-
odesłać towar w stanie nienaruszonym i w oryginalnym opakowaniu w terminie 14 dni od zgłoszenia odstąpienia.
-
-
W przypadku reklamacji produktów garmażeryjnych (wadliwych lub niezgodnych z zamówieniem), Konsument powinien zgłosić reklamację jak najszybciej w ciągu 12 godzin od otrzymania towaru, kontaktując się ze Sprzedawcą pod adresem e-mail zamowienia@pierozek.pl lub telefonicznie: 721630513.
§ 7 Reklamacje i zwroty produktów szybko psujących się
-
W przypadku produktów garmażeryjnych o krótkim terminie przydatności do spożycia Konsument może zgłosić reklamację w przypadku:
-
uszkodzenia opakowania w trakcie transportu,
-
niewłaściwego zapakowania towaru przez Sprzedawcę,
-
niezgodności zamówionego towaru z otrzymanym.
-
-
Reklamacja powinna zostać zgłoszona w ciągu 12 godzin od otrzymania zamówienia, w celu umożliwienia Sprzedawcy szybkiej weryfikacji zgłoszenia.
-
W przypadku uznania reklamacji Sprzedawca dokona zwrotu środków pieniężnych na wskazane przez Konsumenta konto lub zaoferuje ponowną dostawę towaru.
-
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za produkty, które były przechowywane w niewłaściwych warunkach po ich dostarczeniu do Konsumenta.
§ 8 Wymagania techniczne dotyczące korzystania ze sklepu internetowego
-
W celu prawidłowego korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień oraz przeglądania oferty, Klient powinien dysponować:
-
urządzeniem z dostępem do Internetu,
-
przeglądarką internetową obsługującą pliki cookies oraz JavaScript, np.:
-
Google Chrome w wersji 87.0 lub nowszej,
-
Mozilla Firefox w wersji 78.0 lub nowszej,
-
Microsoft Edge w wersji 88.0 lub nowszej,
-
Safari w wersji 14.0 lub nowszej,
-
aktywnym adresem e-mail do komunikacji.
-
-
Do złożenia zamówienia wymagane jest posiadanie konta użytkownika w sklepie (w przypadku, gdy rejestracja jest obowiązkowa) lub jednorazowe podanie wymaganych danych w formularzu zamówienia.
-
W przypadku korzystania ze sklepu na urządzeniach mobilnych, zaleca się korzystanie z najnowszych wersji systemów operacyjnych (np. Android, iOS) oraz przeglądarek kompatybilnych z urządzeniem.
-
Sklep korzysta z plików cookies, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony, m.in. w celu:
-
zapamiętywania zawartości koszyka,
-
obsługi logowania i autoryzacji użytkownika,
-
personalizacji treści.
-
-
Szczegółowe informacje dotyczące polityki cookies znajdują się w odrębnej polityce prywatności, dostępnej na stronie sklepu.
-
Klient zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniego bezpieczeństwa swojego urządzenia, w szczególności:
-
ochrony przed oprogramowaniem złośliwym (np. wirusami),
-
korzystania z zaktualizowanego oprogramowania,
-
nieudostępniania danych do logowania osobom trzecim.
-
-
W przypadku jakichkolwiek problemów technicznych związanych z korzystaniem ze sklepu, Klient może zgłosić problem Sprzedawcy za pośrednictwem adresu e-mail: zamowienia@pierozek.pl.
§9 Postanowienia końcowe
-
Klient dokonujący zakupu produktów szybko psujących się oświadcza, że rozumie specyfikę takich produktów i akceptuje ograniczenia prawa odstąpienia od umowy zgodnie z niniejszym regulaminem oraz obowiązującymi przepisami prawa.
§ 7 Reklamacje i gwarancja
-
Klient ma prawo złożyć reklamację w przypadku stwierdzenia wad towaru.
-
Reklamacje należy zgłaszać na adres zamowienia@pierozek.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
-
Reklamacja powinna zawierać:
-
dane Klienta,
-
numer zamówienia,
-
opis wady i okoliczności jej ujawnienia.
-
-
Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni od jej zgłoszenia.
§ 8 Postanowienia końcowe
-
Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 1.12.2024r. obowiązuje do odwołania.
-
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, przy czym zmiany nie mają wpływu na zamówienia złożone przed ich wejściem w życie.
Wysyłka
-
Zapakowane pierogi umieszczamy w specjalnym styropianowym opakowaniu termicznym, oraz wkładamy do środka wkłady chłodzące. Dzięki temu temperatura w środku utrzymuje się w oczekiwanym zakresie przez 48h.
-
Przesyłki nadajemy od poniedziałku do czwartku aby mieć pewność ze paczka nie będzie leżała przez weekend na sortowni u przewoźnika. Z reguły wygląda to tak ze jeżeli złożysz zamówienie do godziny 11 danego dnia na następny dzień paczka będzie u Ciebie w domu.
-
Jeżeli zastanawiasz się, czy dostarczone kurierem dotrą do Ciebie całe, smaczne i świeże? Nie mamy wątpliwości, że tak właśnie będzie! Dobrze wiemy, jak zapakować i zabezpieczyć przesyłkę, żeby wyroby zachowały najwyższą jakość. Dbanie o nią leży w końcu w naszym interesie i nie zamierzamy iść tu na żaden kompromis.